Header Ads

add here

add here add here

Ο αντιπρόεδρος της δημοτικής ενότητας Ανθούσας κ.Μάνακος Αναστάσιος, δήλωσε ότι νιώθει μεγάλη πικρία ,"Απλά όλοι θέλουν να αρπάξουνε το μερίδιο που τους αναλογεί της δόξας".(Λιακόπουλος,Αβαρκιώτης, Μαντζώρος)

Ο αντιπρόεδρος της δημοτικής
 ενότητας Ανθούσας
 κ.Μάνακος Αναστασιος
Ο αντιπρόεδρος της δημοτικής ενότητας Ανθούσας κ.Μάνακος Αναστάσιος, δήλωσε στη χθεσινή συνεδρίαση 30 Ιανουαρίου 2017 στο τοπικό συμβούλιο της δημοτικής ενότητας Ανθούσας.


Νιώθει μεγάλη πικρία, γιατί ο πρόεδρος της δημοτικής ενότητας
Ανθούσας κ. Πέτρος Δρακόπουλος δεν μπορεί να σταθεί στις περιστάσεις. 
Μάλιστα,αναφέρεται στο συμβάν που κατάμουτρα ο δήμαρχος του είπε:" έλα μωρέ με με τη γειτονιά"!!! "Έπρεπε εκεί ,να δώσεις μία ηχηρή απάντηση" δηλώνει ο κος Μανάκος προς τον Πρόεδρο της Ανθούσας.
Επίσης την περίοδο με τα χιόνια:
"Είχα δύο μηχανήματα ένα γκρέιντερ και ενα GCB για να αντιμετωπίσω την κατάσταση.
 Αντιμετώπισα το εξής, ο ένας έλεγε ότι σου έστειλα δύο μηχανήματα επάνω και δεν έχεις παράπονο και ότι τους έδωσε εντολή ότι εσύ συντονίζεις την κατάσταση επάνω, αυτά μου τα είπε τηλεφωνικώς ο  κ. Λιακόπουλος .Το ίδιο τηλεφωνικώς μου ανέφερε και ο κ. Μαντζώρος επίσης το ίδιο τηλεφωνικώς μου ανέφερε και ο κ.Αβαρκιώτης.
Και στο τέλος τους λέω ρε παιδιά δεν πάτε στο διάολο όλοι και οι τρεις? Εγώ εδώ επάνω έχω δύο μηχανήματα αν μου στείλατε ο καθένας από δύο μηχανήματα έπρεπε να έχω έξι που είναι λοιπόν αυτά τα μηχανήματα..?
 Απλά όλοι θέλουν να αρπάξουνε το μερίδιο που τους αναλογεί της δόξας".Έτσι κατάληξε την τοποθέτησή του στο συμούλιο,ο κος Μανάκος Αναστάσιος(αντιπρόεδρος Ανθούσας). 

ΔΗΜΟΣIΕΥΣΗ ΣΧΟΛIΟΥ
Το παρόν διαδικτυακό μέσο NEWS ΠΑΛΛΗΝΗΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...

Δεν υπάρχουν σχόλια